Kızlar selam, doktorum ikili testten çıkan sonucun gebeliği sonlandırmak için yetersiz, gebeliği sonlandırmayacaksam da gereksiz olduğunu söylüyor. Çevremde ikili test yaptırıp yüksek riskli çıkıp ( doğuma kadar çok strese giren ve üzülen ) ancak sağlıklı doğumlar yapanlar var. Sizin bu konuda düşünceniz nedir?