baby74 Kızlar adet olacakmış gibi ağrım var şeffaf da akıntı böyle olup hamile olduğunu öğrenen oldu mu ? Göğüslerim de acıyor
Minigim24 baby74 gebelik ve adet belirtileri çok benzer olduğu için ayırt etmek biraz zor oluyor kuzum, bir kaç gün daha sabret sonra test yap 🤗
Gamze1313 baby74 Test yapsana canım yine yada kan ver öle daha emin olursun bnce hayirlisiu olsun canım 😊
papatyasever34 baby74 bat 19 agustostu benimde aynı kaset testlerde çift çizgi görüyorum hemde koyu bir şekilde pazartesi kan vericem inşallah
papatya981 baby74 benim adetim 3 gün gecikti canım göğüslerim ve adet sancım çoktu heran adet olacakmisim gibi hissediyordum ama eğer akıntın varsa bu hamilelik belirtisi diyorlar bende de vardı akıntı 3.gun test yaptım anında 2.cizgi belirdi bence sende yap
Gamze1313 baby74 Kndini çok fazla dinliosun oluruna bırak herşeyi ins yerlesme kanamasidir ins adet olmazsik umarım rabbim ginlund göre versin 😊