UralYlmz Ceylankeles inşallah doğumun güzel olur hamilelikte hepimizin bazı zorlukları oluyor lütfen stres yapma sakin ol bebişi de strese sokma annesi 🥰 benimde ilk gebeliğim 31+2 yim 💙cinsiyeti ne bebisinin
Ceylankeles Aysel0707 benimde ilk gebeliğim ama neylen karşılaşıcam bilmiyorum hamilelik güzel geçmedi benim için ondan dolayı panik sitres korku çok var 😞😞
Ceylankeles Aysel0707 inanın ki elmde deyil anem diyo piskolajik dktr git bibgorun diyo ama iyi gelceini zanetmiyorum