busra1997alpaslan2021 29+1 bende de var Boğaz yanması yani yemek borum yanıyor . Doktora sormadım ama intten araştırdığım kadarıyla ben bu ara uzanmak zorundaydım yataktan sadece yemek yemek için ve tıvalet içim kalktım. Yediğim yemekler daha hazmadilmediği için midemdeki yemek asitleri yemek boruma kaçıyormuş ve yemek borumuz asitlerin etkisinden tahriş oluyormuş. Mide içindeki asit mideye zarar vermiyor ama yemek borusuna kaçtığı için tahriş ediyormuş. Ve sızlatıyor gün boyu çekiyorum ağrısını🤦♀️ Midenin hamilelikten dolayı kapakçığındada açılma oluyormuş onyüzden asit dışarı çıkması çok yüksekmiş 🤔