Yaseminkaya bende o düşünceyle çok dikkat ediyorum bir saat bile aymı bedende fazladan dursak o bizim için kâr👍🏻 Benim bebeğimde gelişim olarak 2 hafta öndeydi ama son kontrolde bormal olduğu söylendi erken doğarsa kilosu bizim için çok önemli ki ben hergün bir yumurta 1-2 bardak süt kahvaltıda domates ve bolca peynir tüketiyordum hergün ceviz yiyordum o zaman kilosu öndeydi ama kilosu zaten iyiymiş diye biraz önemsemedim ve araya ramazan girdi ramazanda abur cuburu çok tükettim ve bunları hep organik yiyordum yemem azalmıştı 5 haftada ben hiç kilo almamışım bebeğimde 500 gr almış 30+2de 1500 gr ve 42cm ti şuan 31+4 oldu yine eski beslenmemi yapmaya çalışıyorum tekrardan kanım 7den 12.5e yükseltmişti yüne onu boşverdim oda hemen 11e düşmüş 😩 hamilelikte yemenin gerçekten çok önemi varmış bunuda keşfetmiş oldum