Arkadaşlar merhaba. Şuan covid pozitifim karantinam 3 gün sonra sona eriyor fakat dogum doktorum pcr testim negatif olamadan muayene olamayacagımı söyledi. Bu olayı yaşayan var mı aranızda. Tekrar testim pozitif cıkarsa nasıl bir süreç izlenecek bilgisi olan var mı?