Essa33 Alt karın ağrıları, kasık ağrıları var bir kaç gündür normal mi acaba bebeğin hareketlerde bir sıkıntı yok ama karın iyice büyüdüğü için mi anneler 🤔
Mehtap23 Essa33 bende 29 +1 haftalığım bendede oluyor . Bazen karnım komple ağrıyor bazen alt tarafı bazende kasıklarımda ağrı oluyır 🤔 ama doktorum normal dedi.
Essa33 Mehtap23 Normal o zaman fazla ayakta kalmıstım iş yaptım oda etki etmis olabilir bide bebek dönüyorsa bas aşağı 😊
Mehtap23 Essa33 aynen bizimki baş aşağı ve hareket edince ağrı oluyor . Birde kesinlikle sağlıklı bir gebeliğiniz olsa bile dinlenmek en önemli ihtiyaç gebeler için👍
Melo7300 Benim de oluyor kaşık ağrısı karın sertleşmesi ama bebeğim bu gün az hareket ediyor normal mi acaba bilen var mı çok korkuyorum 😭😭
Mehtap23 Melo7300 çikolata yiyin Belkş hareketleri fazlalaşır. Birde konuşun oda fayda edebilir. Benimde geçen çık az hareket etti çikolata işe yaramadı normalde yarardı sonra oğlum geldi yanıma bişeyler anlattı bana baktım tepki veriyor abisine 😃 bazı sesler de onu hareketlendiriyor. Sizinki hangi sesleri sever kimşn sesine tepki verir bilmem ama işe yarayabilir 👍 baktınki hala ses yok akşam karanlıkta karnına ışık tut öylede yapan varmış işe yarıyormuş 😀