Kara1833 levent beyle çok kötü bir anım oldu inşallah hamileliğiniz güzel ilerler ama dikkatli olun doktor konusunda bana 5 haftalıkken gebeliğin sonlanır dedi üzülme falan gibi konuştu ve vajinal muayene etti o gece kanamam başladı ve ben başka bir hastaneye gittim ordaki doktor iğne verdi hastanede yatırdı 2 gün ve şuan 25 haftalık olduk çok şükür eğer gebeliğinizde bir sorun yaşarsanız o doktorla kalmayın