Elifjanine Merhaba. 🌸 Ben de aynı durumdayım. Hamileliğimde henüz 3.ayım dolmadı bile. Ben de bugün Mebim’i arayıp bu durum hakkında bir talep oluşturdum. Siz de arayıp bence bir talepte bulunabilirsiniz. Hamileler için hastane ortamına girmenin zor olduğunu ve hamileler, emzirenler hakkında ayrı bir parantez açılması gerektiğini belirttim.