Evlatsevgisi2 Nefesim01 normal canım ilk gebelikte 22 23 e kadar hissetmeyen var ben de kızımı 21 de hissetmiştim şuan 30+5 çok şükür
Nefesim01 Evlatsevgisi2 çok korkuyorum bir sıkıntımı var acaba diye bazen seyirme gibi oluyor bazen hiç
Evlatsevgisi2 Nefesim01 yok canım korkma Allah’ın izniyle yakındır hissetmelerin bı sıkıntı yoksa kontrollerinde korkmana gerek yok hareket ediyordur da sen hissetmiyorsundur karın kasları yavaş yavaş gerilmeye başladığında hiç durmayacak bebisin,😂🥰
Nefesim01 Evlatsevgisi2 ay inşallah kontrolleri hiç aksatmıyorum ve bir sıkıntı yok çok şükür bekleyelim bakalım 😊🌸🌸