Merhabalar ben 4 yıllık evliyim 1 kere tek hamile kaldım ondada düşük yaptım DOKTOR RAHİM AĞZINDA DÜZENSİZLİK VAR DEDİ anlamadım hiç bişey sonra tekrar gittim bir sıkıntın yok dedi Baska doktor tekrar hamile kalmak istiyorum bugun adetimin 9 günü bitti ne zaman ilişkiye girmem lazım ne zaman degerlendiriyim yumurtlama ne zaman hiç bilmiyorum yardımcı olabilirseniz takvim uygulaması var ama pek güvenemiyorım tecribrsüzim banafa yardımcı olursanız sevinirim