Merhaba arkadaşlar 36+2 haftamdayım muaneye gittim sezeryan sonrası normal doğum düşünüyordum ama bebeğin boynunda kordon var dedi doktor bide sancı gibi ağrım var aynı zamanda akıntı doktor normal bu haftalarda dedi ama ne yapacağımı bilemiyorum hiç birşeye enerjim güvüm yok gibi