Seyma93 Son adet tarihim 21 temmuzdu dün kanda betam 910 çıktı galiba 5 haftalık😍 doktora ne zaman gitmeliyim nasıl yol izlemeliyim acaba?
Ayseee4238 Seyma93 5haftalik olmuşsa keseyi falan şuan görürsün hemen gidebilirsin hastaneye hayırlı uğurlu olsun🤗
2-prensesannesiii Seyma93 Ben adetim geçtikten 10 gün sonra gittim kese gözüktü 7 haftalıkken de kalp atışını duydum acele etmeyin biraz bekleyin .
Aybiketopal Seyma93 2 gün sonra tekrar kan verin 2 ye katlamasi gerekiyor keseyi benim doktorum 2 bin den sonra görürüz deyip hesaplayıp çağırmıştı vaijnal ultrason ile 6. Haftada gördük 8 de kalp atışı duyduk
Seyma93 Durununannesi46 çoook teşekkür ederim 🤩 kese için 7 haftalık olması lazım yazılmıştı da acaba acele mi ediyorum demiştim ama hemen gideyim o zaman çok merak ediyorum 🌸
Durununannesi46 Seyma93 ben tam 4 haftalıkken keseyi görmüştüm 😍 ilk kalp atışını da 8 haftalıkken duydum 🥰
Seyma93 Saripapatyam1 çok teşekkür ediyorum ☺️ 910dan 1500 lere kaç günde çıkar acaba pazartesi gitsem ?
Gamze1313 Seyma93 Bnmkiylen aynisin bnmde son adet tarihim 21 temmuz bnde kan verdim daha beklklm sonucu hadi hayırlısı ile kucağınıza alırız ins 😊
2melek_annesiii Seyma93 hayırlı olsun cnm beta 3000 olunca karından gözükür benim 1550 yken gözükmemişti 5 gün sonra 3000 i gecer seninde haftaya gitsen görürsün kesin