Selam kızlar,
Benim burnum hamilelikte öncede hassastı. Sert hapşırdığımda falan kanayabiliyordu. Ama tabiii hamilelikte aşırı arttı. Doktorum hamilelikte olabildiğini ama genede kulak burun boğaza gozukmemi istedi. Ben gidemedim kulan burun bogaza çünkü corona var ve sanki o bölüme giden hastalardan kapıcakmisim gibi geldi hastaligi. Doktorumda hamilelikte oluyor dediği için pek takmadım.. Şimdi asprin kullanıyorum rahme giden damarida direnc olduğu için. Hamilelikte zaten artan burun kanaması asprinle iyice arttı ve sinirimi bozuyor. Allaha çok şükür ne bi ağrı ne bebekte bir sorun gene buna razıyım. Ama benim burnumdan inanilmaz pıhtılar kocaman kocaman yani sümük denmicek derecede hayatımda hiç görmediğim kanlı sümüksü yapıda bir şeyler çıkıyor. Onlari temizledikten sonra kanamam duruyor. Kusura bakmayın midenizi bulandırmamisimdir umarım ama bunun ne olduğunu merak ettim sanki beynim boşalıyor :)
Var mı bu tarz bir şey yaşayan aranızda