Kubra_serkan 32+2 yim miğde yanmalarım başladı ne yapmalıyım maden suyu içiyorum geçirmiyor agzıma acı bir tat geliyor 😔😰
Zeyyyn Kubra_serkan gece ağır birşey yememeye çalışıyorum Yaglı salçalı baharatlı filan yoksa benimde yanıyor çok
Nilya88 Kubra_serkan kızartma çikolata acı yeme miden yanınca soda içme bence beni daha kotu yapıyor iyice yaniyo içerken badem tüketebilir sn kavrulmamis oda iyi geliyor
Dilekcnkn Kubra_serkan Bende yarın 32 olcam 2 gecedir hem midem yanıyor hem midem bulanıyor afedersin kusuyorum bu sefer boğazımda acı tat oluyor süt içsem daha kötü olcam vallahi bilmiyorum nasıl geçicek böyle
Kubra_serkan hamisanne_63 içiyorum hiç geçmiyor gece uyku uyuyamıyorum yatamıyorum yediklerim ağzıma geliyor
hamisanne_63 Kubra_serkan cok iyi anlıyorum ama maalesef herkes yaşıyor bu sorunları ben sabaha kadar balkonda oturup ağladığımı bilirim sabır. Gaviscon şurubu denediniz mi
Kubra_serkan hamisanne_63 haftaya perşembe randevum var doktora gittiğimde söyliycem bakalım ne ilacı vericek kullanmadım hiç bir ilaç hamisanne_63
Yenibirannee Kubra_serkan kesinlikle dene benim tek çarem oydu gaviscon duo olani iste özellikle aile hekimide yaziyor gerci bebege bir zarari yok
Kubra_serkan Yenibirannee doktoruma sormadan aile hekimine ilaç yazdırmak istemedim perşembe gidicem 3 gündür sürekli vardı bugün çok yok ara ara geliyor idare etmeye çalışacak artık perşembe gidicem bakalım bana ne ilaç vericek
Kubra_serkan Dilekcnkn aynen bende öyleyim allahtan kusmadım kusmaktan nefret ediyorum perşembe doktora gidicem bakalım ne ilaç vericek