Melekceee Hanımlar 1 haftadir belki daha fazla içimde bi heycanlanma bi çarpıntı oluyor sizde de oldu mu hiç anlayanlar yardimci olabilir mi 37+5 haftalik hamileyim
Mery16 Bende çarpıntı oluyordu ama heyecan seklinde degil yoruyordu beni . Triotlarım yüksek cıktı ilaca basladım. Birde tansiyondan oluyor baktın mı hiç ?
Melekceee Mery16 çarpıntım oldugunda hic bakmadim tansiyonuma ama çarpıntım yokken normal cikti tansiyonum