Kızlar moralim çok çok çok bozuk ben serkajlıyım 25 haftalığım ama afedersiniz hep kabızım bunun için ilaç kullanıyorum süreli ama ilaç aşırı derece de afedersiniz ishal yapıyo yani wc de gidene kadar sıkmak zorunda kalıyorum sonra bırakıyorum bu wc dede yaptım kabızken ıkınma vs olmasın diye aklıma yakıldı serkaja bebeğe zarar verir mi diye bi baktım ki doğumu kolaylaştırıyomuş bende doğumu ertelemek için bi ton ilaç kullanıp yatıyorum adı da kegel egzersiziymiş bunu bile bilmiyodum bilemeden yapıyorum bunu doktora gitmeli miyim bunun için zarar verir mi sabahtan veri ağlıyorum Allahım psikolojik olarak iyi değildim iyice kötü oldum