Nesringurkan benimde 34 haftalıkken erken doğum riskim vardı hastanede yattım doktor kanama durmazsa bebeği alıcaz dedi ve keşke o zaman alsaydı sonradan ölüm haberini aldık 😔 o yüzden bunu düşünme canım önemli olan sağlıkla kucağına alabilmek herşeyde bir hayır vardır rabbim yardımcın olsun.