Aslic suni sancı ile açılmaniz ilerledi mi . Süreç nasıldı sancılar vs. : Bizde 40+0 olduk açılma 0 sancı var ama az çıkıyor nstde açılma olmuyor normal doğumdan yana umudum kalmadı. Acil doktoru dün akşam 3 gün içinde doğuramazsan gel dedi bilmiyorum ne yapacam