Benimde yok tek bendedir bu sorun zannediyodum 😔 Umarım doğumdan sonra sıkıntı yaşamayız, göğüs ucu kalkanı falan filan onlardan bende alıcm yinede birde süt sağma makinesi alıcam sütüm iyi olursa hem fazla sütü almak için hemde göğüs ucum için çeke çeke çıkar belki 😁 Ben internette okuduğumda süt bezleri gelişmeyenlerin göğüs ucu olmadığı yazıyordu ne kdr doğru bilmem ama korkmuştm 😔 kan testimde demirim biraz eksik çıktı oda sütün az olmasına sebep o yüzden doktorum takviye ilaç verdi düzeldi biraz