ebrar6036 Geçen doktora gittim uygulamada 7+3 gözükürken doktor 6+3 dedi nasıl oluyor acaba son adet tarihinide söyledim böyle oynamalar olabiliyormu
Durudefne61 ebrar6036 geç döllenme olmuştur. yumurtlama gününüz adetiniz göre biraz daha geç çıkmış yani
Sedaaaa2 ebrar6036 bende 5 haftalıktı uygulamaya göre sonra gittim 3 haftalıkmıs keseyi gorduk sonra geri aldım tarihi takibim kolay olsun diye 6 haftalıkken gittik 8 cıktı normale dondu bı sure sonra yakalıyor son adet tarihini merak etmeyin
Melek141120 Benimde ilk başta öyle bir hafta geri söyledi doktorum uygulamayı değiştirmedim ilerleyen haftalarda tam çıktı şimdi artık uygulama ve usg aynı gidiyor
ecemnas88 Bende çarşamba günü gittim adet tarihime göre 7+0 gözüküyordu ama doktor 6+3 demişti geç döllenme olmuş dedi