Ciara93 Aslın da o kadar düzenli geldi ki nisandan sonra. Hic böyle olmamıştı. Başta yarım saatte bir sonra 20 dakika en son 15 dakika da bir e indi. Öğlen saat 1 e kadar da 15 dk da bir geldi. Ama hastaneye giderken bi durdu daha da tik yok. Ne bilim bişey anlamadım devlet hastanesine gidiyorum doktorlar da pek dinlemiyor ve cevap da vermiyorlar bişey sorunca napsam bilemedim. Devlet bile olsa yani sonuçta sen orda görevisin iki dakikanı ayırıp içimizi rahatlatabilirsin