Arkadaşlar herkese merhaba . Estrofem kullanıp rahim kalınlığı kaç olması gerekiyor ? Birde rahim yeterli kalınlığa ulaşınca hemen transfer oluyor mu ? Bana 1 Eylül carsamba günü gel bakalım ne kadar kalınlaşmış dedi eğer yeterliyse hemen Perşembe günü koyar mi yoksa bı kaç gün daha erteler mi bilginiz var mı ? Çok heyecanlı bı süreç şimdiden cevap vereceklere teşekkür ederim 🙏😍