Nazliklkn bence cok normal ben sırf moralim yerine gelsin kendimi iyi hissedeyim diye bir yerlere çıkıyorum yakınlarıma gidiyorum ya da birilerini çağırıyorum unutuyorum sanki halsizliğim bulantılarım yorgunluk hissi gidiyor eşimde diyo sen gezmek için hasta numarası mı yapıyonn😬🤣