-Gmz- Kızlar bebişlerin esyalarını kaçıncı haftada yıkadınız ve dolaba yerlestrdiniz birde hastane cantasını nezaman hazırladınız
Msl- -Gmz- 34. Haftadayım bu hafta kalan eksiklerimi de tamamlayıp hazırlamayı düşünüyorum ☺️ Geç mi kaldım bilmiyorum bir fikrim yok ☺️
Minaminisi -Gmz- 33-34 de hazırlamış olun bence. Engeç 35 diyim. Sonra çok sıkışırsınız gerçekten. Herşeyine yıkayıp ütüleyip dolana yerleştirin, doğum zamanı az çok çatı muaynesinden sonra belli olur, ona göre de çantanızı hazırlarsınız🌸
ezos -Gmz- 33+1 olduk yeni başladım yıkayıp utulemeye daha da gece bırakmamak lazım yoksa hiiicc enerji kalmayacak🙄 bir de 2.5 yaş abimiz var 15 güne anca biter zaten 💐
Ela20 Kıyafetlerin tümünü yıkıyor musunuz ütülüyor musunuz? Tümünden kastım 6 aylık 9 aylık olanları da yoksa daha sonraki aylarda mı yıkayıp ütülemek iyi olur? İlk etapta yenidoğan ve 3 aylık yıkansa olur mu? Sonra uğraştırıcı mi olur?
Minaminisi Ela20 kullandıkça yıkarsın canım. 0-3 ve 3-6 ları hazır bulundur diğerleri beklemede kalsın😊
Hilal-95 Ela20 ben hepsini yıkayıp yerleştiricem doğdukdan snra çocukla zor olablır felan 27 olcam 2 hafta sonra felan başlarım bende yavas yavas odasını beklıyorum ☺️
Ela20 1anneadayiii Bende öyle düşündüm ama daha önce tecrübem yok nasıl olur bilemedim dolapta dahi olsa belli zaman durunca tozlaniyor 6 aylıkların vakti gelene kadar tozlanir diye düşünüyorum birde giyemedikleri giyemeyecekleri olursa hiç uğraşmış olmam
Melih_funda Şuan elimde olanları geçen hafta yıkadım ama henüz ütü yapamadım 34. Haftamıza girecez ama ev işleri ütü yemek derken malesef daha yapamadım ve ne zaman yapacağımı da hiç bilmiyorum 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
-Gmz- Ela20 aynen canım bende ole düşünüyorum yıkamayıp koysam toplanacak vakit var uzatırsa halim olacakmı bılemıyorum
-Gmz- ezos çok haklısın canım ben 22 haftadym hiç halim dermanım kalmadı valla ayaklarımın agrısından ölüyorum
Minaminisi -Gmz- bende 22 haftalığım canım. 32de falan başlayacağım yıkama ütülemeye. İlk doğumumda sıkıştım baya o yüzden sıkıntıya girmek istemiyorum. Bide çok ağırlaşıyosun 30dan sonra.
Melih_funda -Gmz- bence agırlaşmadan başlayın sonra yalancı sancılar başlayınca haliniz kalmıyo , havalar zaten sıcak sürekli uyuyasınız geliyo bir türlü toparlanamıyosunuz
kelebekimm Hangi kiyafetlerden ne kadar aldiniz? 0-3, 3-6 , 6-9 aylik olarak. Tulum, alt ust takim, zibin, corap, eldiven, kundak vs olarak? Daha cok hangileri kullanisli? Bana da bi fikir verin kafam cok karisik..!
Minaminisi kelebekimm Ne zamana geliyor doğumunuz? İlk etapta 0-3 az, 3-6 bol alın. 5li takımlar çok avantajlı, ekstra eldiven şapka almanıza gerek kalmıyor. 1 tane 10 set alın ama, battaniyesi falan takım olarak.
Bahar_kzlrmk00 -Gmz- 32.haftada hazırladım ve suan rahatım nekadar erken okadar iyi diye düşünüyorum hatta o hafta da agırlaştığımın farkına vardım keske dha erken yapsaydım diye düşündüm birde ütü işini akşam yapmalısınız pişmiştim ben ütüden birde sıcaktan 2 gün falan sürdü yıkanması kuruması ütüsü 3 4 kerede makina actım peş peşe 😊😊
a_burcu_bur -Gmz- ilerde ağırlaşcaksınız, belki ödem oluşcak ayaklarınız ağrıycak, bel ağrısı başlıycak vs vs 🤦🏻♀️ bence 30u geçirmeyin. Son aylar cidden zorluyo 😔