ezel90 Merhaba kızlar kızım 18 aylık bugün yaptığım test koyu bi kırmızı çıktı yani hamileyim kan testi yaptırcam gidip ama beni neler bekliyor çok korkuyorum aralarında 25 ay olacak gibi tabi kaset test yanlış değilse ve doğumum sezaryen olmuştu 🙈
Elfvli ezel90 hayirlisi olsun. Ben de kizim 10 aylıkken öğrendim hamile olduğumu. Böyle birseyin bir gün başıma geleceğini tahmin dahi etmezdim . Simdi 14 haftalık.oldum . Kizim da 1 yasinda. Hatta bugün doğum gününüz 🥰
Mimik Yaaaa hayirli olsun, allah saglicakla kucagina almayi nasib etsin, ben de cok istiyorum aarlarinda yas farki olmayinca, ne guzel ikiz gibi buyurler insaAllah😁😁😁 Darisi hayirlisiyla basima🥸🥸😎
ezel90 Mimik Allahım gönlüne göre versin canım inşallah 😍 sağlıkla alayım kucağıma hem şaşkınım hem çok mutluyum şuanda 🥰
ezel90 Elfvli ay bende ya bende beklemiyodum şok oldum hala şaşkınım 🙈 sağlıkla alalım kucaklarımıza inşallahhhh