Gunes_-42 Merhaba hanımlar hamileliğimin 3. Ayindayim daha kontrole gitmedim ayın 3. De gidicem. nasip olursa sizde oluyor mu o his bebeğim daha küçük olunca hareketlerini doğal olarak hissedemiyorum acaba bebeğim iyi mi herhangi bir tepki vermeyince insan endişeleniyor 😁umarım hareket ettiği zamanlar hızlıca gelir 🙏
Dilekcnkn Gunes_-42 Gelir gelir merak etme hatta öyle bir gelir ki buraya açarsın bebeğim çok sert tekmeler atıyor canım acıyor diye 😂😂
Minaminisi Gunes_-42 inşallah o günlerde yakında , hissedersin annesi😊 benimde 1 de kontrolüm ama günler geçmiyor gibi. İkinci gebeliğim ama sanki ilk gibi, heyecan tavan❤️
Gunes_-42 Minaminisi inşallah zaman çok geçmiyor gibi su süreçlerde ama.ilerleyen zamanlarda çok hızlı geçicek biliyorum sağlıklı olsunlar da önemli olan o 🙏inslalah sizde sağlıkla bir şekilde çocuğunuzu kucaginza alirsiniz
Mimik Ben de 4 gozle bekliyorum😄 15.haftadayim… Hatta arada elimi karnima bastiriyorum, belki bi pitirti hissederim diye de😛 henuz erken 😆 Hizlica geliyor ya, daha dun gibi sanki hamile oldugimu ogrendigim,simdi diyorum ki ne cabul da gecmis 15 hafta💓💓💓