mvclk1510 Merhabalr, 30. Haftadayım ve çok fazla beyaz akıntım var. Yaklaşık 1 aydır da böyle. Aynı durumu yaşayan var mı?
Dilekcnkn mvclk1510 32 olcam yarın benimde sarı akıntım var ama daha 1 ay önce fitil kullandım ama akıntı normal yani
mvclk1510 Dilekcnkn 2 kez kullandın ben de. Bir kutu 6 adetti, diğeri de 2 adet 3 gün ara ile kullandm. Hiçbir değişiklik olmadı.
Dilekcnkn mvclk1510 Bende gebeliğim boyunca 2 kez kullandım ama çok şükür kaşıntım falan yok yeşilde değil hamile olmadan öncede aynı şekildeydi ama bu kadar fazla ve sarı değildi sadece bakalım umarım sorun olmaz