Hsnoya Kızlar kadın doğuma gidiyordum doğumuma 20 gün kaldı Dr umun babası yoğun bakimdaymis bi süre olmiycam demiş bi de babasına bişey olursa Allah korusun dogumumda da olmaz napicam kaldım ortada özeldeki Dr um Gökhan ocaldı son 20 gün kala ona mı gitsem o da izindeymis haftaya burda yani dogumuma 2 hafta kala olacak yoksa beklesem mi of napicam ben ya :(