Bugün sancılarla doktora gittim. Nst de bir şey çıkmadı bir ara 70 e dayandı o kadar. Sonra muayene oldum doktora ısrarla sancım var dedim. Alttan baktı ve evet çok ağrı çekmiş olmalısın çünkü rahim ağzın kısalmış doğum yakın dedi. Yine de bekleyelim ev işi yasak, duş ve tuvalet dışında kalkma dedi. Başına böyle bir şey gelen var mı ? Ne kadar zaman sonra doğum oldu. Kısalık 24 mm olmuş?