Alparslaninannesii https://imgyukle.com/i/mE9i1 Kizlar benim değil ablamın adete 1-2 günü var ve silik çıktı
Caglasenn Alparslaninannesii canım ben göremedim ama resimden kaynaklı da olabilir 😌 inşallah vardır yine de 🥰
Yaz0808 Alparslaninannesii birkac gün daha bekleyip yeniden test yapsın 5 dk içinde ki sonuç önemli sonrasının önemi yok🥰
Tgc28 Uzun süre hamile kalamadigim için her ay mutlaka test yapıyordum ama kuruduktan sonra 2. Çizgi genel olarak hepsinde çıkıyor hatta buna istinaden kan vermişlifim bile oldu burda da sanki kurumuş gibi ama yinede tekrarla aklında soru işareti kalmasın