Mom566 allah razı olsun canım sende inşallah🙏 34.haftamdayım. İlk bir haftam çok ağır geçti düşmeyen ateş,iştahsızlık vs vardı. Ateş çok zorladı beni yürütmüyordu eklemlerim kırılıyordu resmen. Çok şükür 8.günümde pat diye gitti belirtiler. Sadece kokum yok ve öksürük var hafif. Başka şikayetim yok… Zaten atlatıp doğum yapayım direk aşı olacağım. Çok illet bir hastalıkmış bu. Yine de çok şükür ucuz atlattım…