Merhaba arkadaşlar 13+2 haftalık hamileyim dün doktora gittim tahlil yaptı enfeksiyonum olmadığını söyledi ama ben bir haftadan beri vajinada yanma ve ağrıdan ölüyorum nerdeyse bu kadar yanma olamaz doktorum bütün tahlillerimin temiz olduğu söyledi ve ben yanmadan duramıyorum başına gelen yok mu ne yapabilirim