Sedaaaa2 ayy amiiin inşallah 🤲🏻❤️ Evet o şekilde muayene etmesi daha sağlıklıymış aslında enfeksiyon vs yada işte eşi aşağıdaysa rahim kısağılığı vs varsa daha erken teşhis edebiliyolarmş ama çoğu kişide ordan bakınca bebeğe zarar gelecek algısı var ondan istemiyolar 😁 ben hamile kalmadan öncede o kadar çok bakıldıki alıştım demekki töbest 🤣🤣🤣🤣🤣🤣