Bebek isteyen anne adaylarının hevesini okuyup ne kadar şanslı olduğumuzu hatırlayalım bence. Cammış dolapmış hiç bişey silmeyin, eviniz pis olsa ne olmasa ne içinizdeki mucizeyi düşünün onun dışındaki her şeyi bırakın. Benim bir arkadaşım bazanın altını toplıcam diye düşük yapmıştı ben gebeliğim boyunca sadece bir kez annemle beraber bir yardımcı abla getirtip yaptırdım. Bir de doğuma yakın gelecekler. Olduğu kadar!