Arkadaşlar pazartesi günü tam 38 haftalık oluyorum 37+1de kontrole gittim kendi doktorum izne ayrıldığı için başkasına gitmek zorunda kalmıştım tabi takipli olmadığım içinde çok ilgilenmedi tekrar ne zaman gelicem diye sormayı unutmuşum şimdide randevu bulamıyorum devlet hastanesine gidiyorum bu arada, randevusuz gitsem kabul ederler mi doktorum hala gelmemiş izinden