Kizlar ben çocuk istiyorum gecen ay yapmaya başladık test yaptim 2. Cizgi 7 8 saat sonra cıktı hastaneye gittim negatifti ama 1 tane degil 3 tane test birden yaptım ayri ayri gunlerde ve adet oldum sonra adetken kahverengi akinti geldi 2 gün sonra simdi de 5 6 gundur kasik agrilsrim var sagli sollu giriyo arada bi belim cok kötü agriyo goguslerimin içinde rop gibi bisey var boyle eline alsan geliyo o nedir onuda bilmiyorum lütfen bana yardim edin bide basim arafa bi donuyo midem de oyle arada bi bulaniyo yardim edin bana yoksa kafayi yicem cok stres yaptım 😔😔😔