MinikMucizeninAnnesi ben aldım çok memnunum. Ultra birşey beklemiyordum alırken o yüzden memnunum belkide 😂 koltuk üstleri ve banyoyu ben süpürdüğüm için haftada iki üç kez açıyorum robotu ama çok güzel toz alıyor yerdeki kırıntılar vs baya iş görüyor. Birde haritalandırma olduğu için belirli bir bölgeyi seçtiğimde de orayı gelip süpürüp tekrar şarjına gidiyor. Benimkinde silme özelliği de var ama hiç çalıştırmadım. Ama genel olarak bakılırsa memnun kalırsınız tavsiye ederim