32 haftalık gebeyim. 8 aya girdim ve her işimi kendim görürüm hiç yorulmam üşenmem ama Xiaomi marka süpürge aldım hayatımda aldığım en anlamlı şeymiş işlerimi o kadar hafifletiyo ki hele de gebelik ilerledikçe daha da ağırlaşıyoruz. Sonrasında malum lohusalık bebeğin sorumluluğu derken hiç bişeye zaman kalmayacak. Ben çok memnunum çok tavsiye ediyorumm.🌸