Kızlar bugune kadar hep normal dogum dıye planlandı ama bugun çatı muaynem olunca çatılarımın cok dar olduğunu ve normal dogum olamıycanı söylediler. Sonra servisteki ebede baktı oda aynısını söyledi. Riske atamayız dedıler benım durumumda olan varmı sezeryan hıc düsünmuyordum hayırlısı artık 😞