Mzg_15 canım ben içtiğim ay hiç bırakmadım 15 gün boyunca içtim. Yani yumurtlama zamanı bile içmişim. Evet o ay hamile kaldım ama çok kanamam oldu hastanede yattım. 9. Haftada kalbi durdu.
1 sene sonra kürü içtiğim ay ilişkiye girmedim. Kürü tamamlamak istedim sonraki aya hazırlıklı olsun diye ve sonraki ay hamile kaldım. Yani şunu diyorum eğer kürü tamamlamak istiyorsan sakın o ay bebek için ilişkiye girme. Eğer ilişki olacaksa da dediğin gibi yumurtlamada bırak. Ben bilseydim ilk denediğimde yumurtlamada keserdim😕