Ebru3890 Kızlar 33+3 haftalık hamileyim sabahdan beri az az suyun geliyor doktor takipde kal haraket etme dedi belimden kasıklarıma adet sancısı gibi ağrı da var çok korkuyorum doğum olsa küvezde kalır mı başına gelen varmı
asliiyorgunn Ebru3890 36 hafta genelde bebekler küvezde kalıyor maalesef ama keşke beklemeyip hastaneye gitseydin belki doğumu engellemek için bir şeyler yaparlardı doğum belirtisi gibi duruyor çünkü
Akrepbebek Ebru3890 ben de 33 haftaligim . Dün kontrolum vardı. Doktorum bu haftadan sonra doğsa da çok büyük bi problem değil dedi. Korkma sürekli dua et. En fazla 10 15 gün kalır bence.
Zadekuzu Ebru3890 yeğenim 33 haftalikkrn dogdu kuvoze bile konulmaya gerek duyulmadı. Kilo olarak düşüktü ama gelisimi iyi diye kuvoze koymaya gerek duymadilar canim.
Sevgikaya1525 asliiyorgunn pek küveze almıyorlar ya benim geçen hafta 34+3 te sancım oluştu gittim bebeğimin kilosu iyiydi doktorum doğsa da küveze alınmaz dedi ama ben açılmam yoktu die bekletelim dedim
Ebru3890 Akrepbebek inşallah öyle olur içimi rahatlattınız çok teşekkür ederim RABBİM hepimizin yavrusunu sağ Salim kucağımıza alabilmeyi nasip eylesin
Merveokan Ebru3890 bende 33 haftalık doğum yaptım birden gece uyurken suyum gelmişti çok şükür fazla problemi yoktu takip amaçlı 18 gün kuvezde durdu 35 haftalık olunca verdiler
MuucizeminAnnesii Ebru3890 korkmana gerek yok bu haftadan sonra Allah’ın izniyle bir şey olmaz . Bende 33 haftalık doğum yaptım 8 gündür küvezde bebeğim. Hem kilo alsın diye hemde emme refleksi gelişsin diye bekliyoruz o kadar. Rabbim yardımcımız olsun 🤲🏻
ZeynepUstaaa Ebru3890 canım suyun devamlımı geliyo bende 31+5 im sabah oğluma süt yaparken iki bacağımdan aşağı beyazımsı bi su aktı ayak parmaklarıma kadar ama sabah beri daha öyle bi su gelmedi akıntı geliyo sadece iç çamaşırımı ıslatcak kadar birde bel ağrım var acaba suyum mu yoksa başka bişey mi
Ebru3890 ZeynepUstaaa uzanınca birşey yok ama ayağa kalkınca az az geliyor canım doktor muktemelen su dedi kontrole gidicez şimdi
Sevgikaya1525 Ebru3890 dualarım seninle kuzum korkma inşallah doğum olmaz ama olurda olrsa inşallah sağlıklı bi şekilde kucağına slırsın bebeğin salığı iyiyse küveze almaz kuzum korköa💞haber et bekliyorum