Dlnnn Arkadaşlar ben kontrollerime özele gidiyorum ama Doğumu devlette yapacam kaydım olsun diye Pazartesi ye randevu aldım devlet hastanesine işte doktora ne diyecem ben ya Doğumu burda yapcam diye mi geldim mesela 🤮😂
Mom9272 Dlnnn gebelik kontorü için gelmiştim diyeceksiniz zaten gerekli muayneyi yapar sonrasında bi iki gittikçe doğum şeklini konusursunz