Merhaba hanımlar bugün tam 39 haftalık oldum.
Suyum 6 buçukta düşmüş doktor beşin altında doğumu başlatırım dedi. Salı günü yine kontrole çağırdı. Eğer suyum azalmışsa suni sancı ile doğumumu başlatıcak eğer yine 6 ise iki gün sonra yine çağıracak. Varmı böyle bir durum yaşayan ah KESK’e bu akşam yada yarın akşam kendinden doğursam hiç suni Müni beklemeden suni de açılmam olmazsa diye korkuyorum olmazsa sezeryan yapar tabi e bende ameliyat olmak istemiyorum şimdi ama tabi bebeğin sağlığı en önemlisi doktora güvenmekten başka çare de yok. Ne diyorsunuz sizler