Merhaba kızlar 22 temmuzda adet olmuştum. Regl 4 gün gecikti. Bel agrısı kasık agrısı afedersin kabızlık ve kilo aldığımı fark ettim iştah ve uyku yorgunlukta dahil .
Sizce gebelik warmıdır gebelik belirtilerimi fikirleriniz düşünceleriniz nelerdir 🙏🏻