Miraycaner 2 hafta önce bebeğim 1.200 kg dı bugün özele gittiö 1.600 kg olmuş. 32. Haftaya girdim bugün sizce bebeğimin kilosu az mı normal mi? Haftasına göre normal gidiyor dedi doktorlar hep yinede bilmiyorum kafama takıldı 😢
Busra333 Miraycaner sıkıntı yapma cnm benim de minyonmus üzüldüm tabi ama bi yandan iyi düşündüm normal doğum da avantajmış doktorum normal dedi
Zeyyyn Miraycaner 2070 kg geldi benim dün ama kıyaslamayın süt yogurt yumurta tüketimizi artırın alır daha kılo her bebek bir değil
Miraycaner Beyzanur138 allah bağışlasın inşallah 🙏🏻 Doktor bi sıkıntı olduğunu söylemedi benim bebeğim biraz zayıf olucak demekki veya bu aydan itibaren hızlı kilo alıyomuş bebekler alırsa öyle alır almazsada sağlıklı olsun yeter 🥰🌸
Beyzanur138 Miraycaner benim karşı komşum da doğurdu onun bebeği toplam 2500 kg doğdu sorun olmaz inanın zayıf felan diye takmayın anne sütü ile hemen toparlıyorlar sizde sağlıcakla kucağınıza alın inşallah 🌸😊
Miraycaner PurpleTail çok teşekkür ederim ya biraz üzüldüm normal değil sandım ama şimdi internettende baktım 32 haftalık bebekler 1.700 kg ulaşmıştır falan yazıyo sağlık sorunumuz yok çok şükür 😊
Miraycaner Busra333 şimdi araştırdım biraz normal görünüyo ya napalım zaten bende işimde minyonuz bebeğimde biraz öyle olabilir 😊😄
Miraycaner [silindi] Çok şükür sağlıklı olsunlar inş. Ben biraz kafaya taktım galiba ama şimdi nerde okusam normal görünüyo çok şükür 🥰
PurpleTail Miraycaner hiç üzülmeyin kilolu bebek de iyi değil gelişimi normal dediyse doktorunuz hamileliğinizin tadını çıkarın.
candanx Miraycaner aynen öyle benim ilk doğumum 2400 gr dı. 37. haftada sezeryana aldı dr kilo alması 4-5 hafta çok yavaştı. 2200gr hastaneden çıktık. hiç küveze girmedi emdi mamada içti ne versen alıyodu yani 😀 şimdi 4 yaşında önemli olan sağlıklı olması ☺️
Miraycaner candanx maşallah allah size bağışlasın öyle valla tek temennim sağlıklı olması süt mama bi şekilde toparlarız gibime geliyor 😁❤️
a_burcu_bur candanx @Miraycaner 30 yıl öncesinden bahsedicem 😝 ben 4 küsur, kardeşim 2 küsur doğmuş aramızda 17 ay var, ikiz gibi büyüdük. Boyumuz da kilomuz da aynıydı özellikle 20li yaşlarda ☺️