Papatya2768 Halimeege bende burada bekleyeyim 😬 4,5 aylık oldum değişir diye bekliyorum. Senin neydi canım ne oldu kaçıncı haftada yanıldı doktorun
incisu Halimeege banada kız dediler 18 haftalıkken ama içimde hala daha erkek umudu var bakalım çok tekmeliyor durmuyor minikom 😂
Selin12- Halimeege benim kardeşim doğduktan sonra kiz olduğunu öğrendik hep erkek dediler ama doğduktan sonra kiz olduğunu öğrendik
Halimeege Papatya2768 erkek dedi 2 oğlum daha var 12 +5de yüzde 90 kız dedi 17 haftalıken erkek dedi geri kız gibide dedi ayrintiliya bekle dedi ayrintiliya girdim erkek dediler.
Jdjdjdjk incisu doktorlar kız da erkekte aynı hareket konusunda diyor erkek daha fazla hareket eder diye bisey yok
Halimeege incisu banada erkek dediler kız olur belkim diye umitleniyorum ama zor herhal rabbim bilir tabiki de
Papatya2768 mutlugebeee Jdjdjdjk bir oğlum var 2. Kız olsun istedim dr buna da erkek dedi o yüzden canım hayırlısı tabi 😀
Taner91_zemine Selin12- benimde dogumuma kadar kız dediler oğlan oldu bundada erkek ama ben artık doğuma kadar beklicek😀😀😀
Selin12- Taner91_zemine bence en iyisi hep beyaz ve sarı renk li almak ondan sonra da doğum dan sonra cinsiyette göre renk almayı tercih ediyorum
Papatya2768 Halimeege nasıl mutlu olmuşsundur 2 erkekten sonra kız dediklerinde bende kızım olsun istiyorum detaylıyı bekliyorum kısmet
Selin12- Halimeege biz her şeyi mavi almıştık beşiği bile ismi bile hazırdı sonra herseyi değişti ben oyuzden hep beyaz ve sarı renkler aldım
Halimeege Selin12- 2 tane oğlum var erkek olursa bişey almiycam zaten olmaları giydiricem pek hevesleniyodum kıza hayirlisi
incisu asude456 kızın bişeyi yok elbette ayrıca bune sert bir üslup doktor tam net olarak kız demedi detaylıda belli olacak kesin dedi