Buseninannesi_21 doğumdan 5 gün sonra sütün çoğalmaya başlıyor zaten canım üzülme gelir benim normal doğumdu buna rağmen gelene kadar baua vakit geçti, mama veriyorum diye üzülme sarılık olmasından iyidir biz de şırınga ile verdik ama yarısı dışarı akıyordu aç kaldığı için sarılık oldu yavrum, destekli emzirme sistemi var canım internetten araştır mamayı onunla verir o kabloyu göğsüne yapıştır mamayı yerken aynı zamanda seni emmiş olacak o zaman sütünde artar hem seni emmeye alışır