Clementinee Kızlar henüz 13 haftalık hamileyim yine böyle bi post açmıştım. Göğüs ucum inanılmaz kaşınıyor ve kabuklanma oldu. Bu doğuma son haftalar kala kullanılan kremlerden alsam olurmu. Artık dayanamıyorum yara olcak diye korkuyorum henüz başındayım birde
Ayseee4238 Clementinee göğüs ucu kremi kullanabilirsin yada zeytinyağı surebilirsin bende de var aynı sorun ben devamlı zeytinyağı suruyorum.
DsMom Clementinee Çatlaklar için kullandığın doğal yağ varsa onlardan da sürebilirsin belki. Zeytinyağı olabilir. Hindistan cevizi yağı da çok güzel nemlendiriyor ve iyileştirici etkisi var kesinlikle
Clementinee Ayseee4238 bugün zeytin yağı sürdüm dün Hindistan cevizi yağı sürmüştüm 😅 krem aldım eczaneden birde mustelann bakalm inşallah iyi gelir
Clementinee DsMom iki gündür yağ sürüyorm ama bugün daha fazla oldu kaşıntı ve kabuklanma artık dayanamadm eczaneden krem aldım bakalım iyi gelir inşallah 😅