Dilarasutoprak41 Anneler 28 haftalık hamileyim hemoroid olmuşum dün doktor antibiyotik verdi onu içtim dün hareketi vardı bebeğimin ama bugün sabahtan beri hareketini hissetmiyorum çikolata yedim şekerli şeyler içtim ama hala daha hissetmedim daha ne yapmalıyım
Zeyyyn Dilarasutoprak41 bende 32deyim geçen gün alerjik nezle gibi birşey oldum bütün gün hapşırdım ettim üstüne bir de ishal oldum basur acısı üstüne benimkide hareket etmedi pek dün kontrolm vardı nst bağladılar hanfendi ben burdayım dedi hep biraz dinlenin bol su için 2 saat etmese 3 4 saatte etmesi lazım
Aysglarslan Doktorunuza danışın antibiyotik olmasaydı korkmayın derdim çünkü 33 haftalık hamileyim bebek hareket etmiyordu 2 gün boyunca üşengeçlikten dedi ve yemek aralarına dikkat et sık sık yemeye çalış açlık saati de etkiler umarım birşey yoktur 🙏
Zeyyyn Dilarasutoprak41 basurum geçmedi dün ilaç yazdı doktor fitil ve krem inşallah çabucak geçer ne yürütüyor ne oturtuyor nede uyutuyor 🤣